MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe teeledisain.ee (edaspidi E-pood) omanik on TARBEDISAIN OÜ (registrikood 14206998), asukohaga Veerenni 19-14, Tallinn, 10135, Harjumaa. Klienditeenindus +372 56693612 või tarbedisainteele@gmail.com

Müügitingimuste kehtivus

  • Müügitingimused kehtivad teeledisain.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Tarbedisain OÜ (edaspidi Teele) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Teele veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • Teele jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel teeledisain.ee

Hinnainfo

  • Kõik Teele veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Ostude hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (Itella pakiautomaat 3€, DPD pakiautomaat 3€, DPD koju kätte 6.00€). Rahvusvahelisele tellimusele lisandub postikulu 20€ (DPD koju kätte).
  • Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni – järgmise päevani.
  • Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Teele veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  • Teele jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi – toote ostukorvi lisamisel ilmub see ekraanil E-poe ülemisse paremasse serva. Ostukorvil klikkides avaneb ostukorv koos valitud toodetega. Soovi korral saab ostukorvi täiendavalt tooteid lisada, vähendada/suurendada koguseid või neid sealt eemaldada. 
  • Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Mine maksmaˮ. Seejärel saadetakse Tarbija eposti aadressile arve, millele järgnevalt tasumise laekumisel vabastatakse kaup.
  • Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  • Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−19.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 19, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen ise järgiˮ tarnevaliku puhul.

Maksetingimused

  • Tellimuse eest on võimalik tasuda ettemaksuarve alusel ülekandega või kasutades e-poe tellimiskeskkonnas olevat Maksekeskuse linki.
  • Klient tasub Toote eest kogusumma tellimust kinnitades.
  • Toodete eest pangalingiga tasumisel on makse vahendajaks Montonio Finance UAB (tegevusloa number LB0020077).
  • Peale tellimuse eest tasumist saadame Kliendile tema poolt märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Tellimuse kinnituse saatmisega Kliendi e-posti aadressile loetakse müügileping Kliendi ja Teele vahel sõlmituks ning tooted toimetatakse Kliendile kätte Kliendi poolt tellimuses kinnitatud kättetoimetamise viisil ja kohta.
  • Ettemaksuga tasudes saadame Kliendi e-posti aadressile vajalikud andmed, mille alusel tasumine toimub etteantud maksetähtaja jooksul.
  • Pangaülekandega tasudes lisage selgitusse kindlasti tellimuse number. Kui makse teostaja erineb tellimuse esitajast, palume lisada pangaülekandele tellija nimi, kes tellimuse koostas.
  • Tellimusel oleva summa laekumisel Teele pangakontole alustame tellimuse täitmisega.

Müügilepingu jõustumine

  • Kauba müügilepinguga kohustub Teele andma Tarbijale üle vastava toote ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija kohustub Teelele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu
  • Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse järgmisel päeval.
  • Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Teele pangakontole.

Kohaletoimetamine

  • Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Teele tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
  • E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Teele pangakontole ehk kolme tööpäeva jooksul pärast summa laekumist.
  • Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  • Teele ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Teele ei saanud mõjutada ega ette näha.
  • Pakiautomaadiga kättetoimetamine toimub reeglina 1-2 tööpäeva jooksul.
  • Teele on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 7 päeva jooksul. 
  • Kui kaupa ei ole võimalik tarnida või selle tarne hilineb, informeeritakse Tarbijat sellest e-posti teel ning tagastatakse Tarbija poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
  • Tarbija on kohustatud tagama tellimuse vastuvõtmise valitud viisil ja kohas. Tellides tarne pakiautomaati, on Tarbija kohustatud sõnumi saabumisel esimesel võimalusel tellimusele järele minema, tellimust hoitakse pakiautomaadis nädal aega, peale seda saadetakse pakk e-poele tagasi.

Tagastamisõigus

  • Teele e-poest ostetud kosmeetikal, ujumisriietel, sukapükstel ja pesul puudub tagastamisõigus, sest me ei saa olla kindlad, kas tooteid on proovitud või mitte. Tagastatud pesu, sukapüksid, ujumisriided ei saa tagasi müüki panna ja need kuuluvad automaatselt mahakandmisele. Palume valida neid tooteid läbimõeldult.
  • Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (va, kui tegu on kaupadega, millel puudub tagastamisõigus).
  • Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus (mille vormi leiab siit: taganemisavaldus) ning saata see aadressile tarbedisainteele@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. NB! Palume kauba tagastada Balti Jaama Turu Itella pakiautomaati: +372 5669 3612
  • Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Teele kauba tagasisaatmise kulusid ei kata.
  • Teele tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 Vääramatu jõud

Teele ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Teele ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

  • Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  • Teelel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  • Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

Pretensioonide esitamise kord

  • Teele vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  • Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Teele poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  • Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  • Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Teele ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Teele.
  • Teele ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile tarbedisainteele@gmail.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  • Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  • Tarbijal on õigus nõuda Teelelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Teelel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Teele ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  • Tarbijal õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole, kui Teele on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Teele pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. Kaebust saab esitada ka veebipõhise platvormi abil: ec.europa.eu/odr

Shopping Cart
Scroll to Top